13. srpna (Alena - vzpomínka na babičku)

13.08.2022

Dnes je v kalendáři jméno ALENA. To mi připomíná babičku, matku mého otce. Kdo mě zná, ví, že jsem si na obě babičky potrpěl. Na starší Helenu a mladší Alenku (oficiálně měla ve jménu to k). Babička byla poslední žijící z mých biologických prarodičů. Uměla vařit, starala se o mě, když jsem byl malý, vyprávěla mi pohádky a celou svou bytostí mě (jako všechna svá vnoučata a pravnoučata) milovala. Dokázala mi říct hezké slovo, když mě ostatní peskovali, pochválit, když nebylo za co, uklidnit, když jsem jí ve vzteku volal a na něco si stěžoval. Nikdy mě neuhodila a hlas na mě zvýšila asi dvakrát v životě. Říct, že jsem ji miloval, dostatečně nevystihuje můj vztah k ní.

Chybíš mi, ale bolest z Tvého odchodu (2. září loni) jsem už překonal. Setrvávat ve smutku nelze. Pravidelně Tě potkávám - v myšlenkách, snech i představách. A jsem Ti obrovsky vděčný za to, žes dala život mému tátovi. A žes mně dala lásku.

Už si nikdy nelehnu mezi Tebe a dědu. Ale na ten pocit tepla nikdy nezapomenu.

Všem Alen(k)ám a všem babičkám a taky všem vnukům přeji mnoho dobrého.

Belsazarův kulturní zápisník
Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky